ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej PROMYK SP ZOZ
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sposób załatwiania spraw

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-12 12:55:21 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

1. Wszelka korespondencja przychodząca powinna zostać dostarczona do Rejestracji Ośrodka, gdzie odnotowywana jest w Dzienniku korespondencji, a następnie kierowana do odpowiednich komórek organizacyjnych celem dalszego załatwienia.
2. Przyjmowane sprawy są rozstrzygane wg kolejności wpływu.
3. Informację o stanie załatwienia sprawy można uzyskać przez kontakt z Rejestracją Ośrodka. 
4. Skargi i wnioski rozpatrywane są zgodnie z obowiązującą w Ośrodku procedurą.
5. Rozpatrywane są skargi/wnioski dostarczane osobiście, listownie, faksem i pocztą elektroniczna.
« powrót do poprzedniej strony